متون و اشعار مشک

متون و اشعار مشک

انتشار مطالب با ذکر منبع، آزاد است.

طبقه بندی موضوعی

 

جانم تو را مالم تو را آن دین و ایمانم تو را

نانم دهی آبم دهی فارغ ز انسانم تو را

 

هیچم ز تو هرچ‌ام ز تو مست و خرامانم تو را

این سو روم آن سو روم چون بادِ رقصانم تو را

 

سیمای صوتت آب من هم باده و هم جان من

اشکم ز تو مشکم ز تو پیمانه‌گردانم تو را

 

رسوای عالم گر شدم در دیده‌ها چون خر شدم

باکم نشد خنده‌ام بشد چون شمع سوزانم تو را

 

شکرانه‌ی الطاف تو آخر چرا من کم کنم

شرمنده‌ام بربخشدم از تک‌سوارانم تو را

 

هر باده‌ات نوشیده‌ام زانها بسی بخشیده‌ام

هرچند دانم کم بُده از روح‌بازانم تو را

 

در آسمان چندمت جمع خدامردان تو

دیدم شنیدم یا خدا زین روی حیرانم تو را

 

: ای مشک ای همکار ما آرام باش و بی هوا

هر لحظه‌ای باده‌ات دهم بر عرش گردانم تو را!

غزل39

موسیقی Karl Jenkins – Song of the Spirit

بشنویم در: آپارات | تلگرام

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.